.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
21 فرمان حكومتی برای كارآمدی کشور

مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي گزارشي تحت عنوان «بيست و يك فرمان حكومتي در كارآمدي نظام جمهوري اسلامي ايران» منتشر كرد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي، اين بيست و يك فرمان حكومتي كه توسط دفتر مطالعات فرهنگي تدوين شده، به پيام‌هاي آغاز سال و بيانات مقام معظم رهبري در فروردين ماه هر سال در آستان قدس رضوي و يا در مكان‌هاي ديگر معطوف شده و از آنجا كه اغلب بيانات نخست هر سال براي تبيين مفهومي پيام همان سال بوده، اين بيانات انتخاب شده‌اند.

اين بيست و يك فرمان حكومتي شامل مباحثي مانند كارآمدي نظام اسلامي، كارآمدي دولت اسلامي و تبيين شاخص‌هايي نظير عمل به مصالح كشور، عدالت پروري، امانتداري، رعايت اولويت‌ها، پاسخگويي در مقابل مجلس و قانون اساسي، توجه به سياست ديندارانه و پرهيزكارانه، هماهنگي دولت با مجموعه‌هاي نظام و توجه به كار، معنويت و اخلاق است.

اين گزارش مي‌افزايد: پيام‌هاي ابتداي هر سال مقام معظم رهبري در حقيقت مشخص كننده خط مشي كلي نظام اسلامي در آن سال است. ايشان در پاره‌اي از سال‌ها به صورت رسمي و در پاره ديگر به صورت غيررسمي عنواني را براي سال كاري برگزيده است كه اين عناوين به صورت بيست و يك شاخص حكومتي- با هدف تداوم كارآمدي و كارآمدتر كردن بيشتر نظام جمهوري اسلامي- در اين گزارش به طور مشروح مورد توجه قرار گرفته‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.